Klachten

Wij doen er alles aan om uw bezoek zo goed mogelijk te laten verlopen. Toch kan er altijd iets mis gaan of loopt een onderzoek niet zoals u dit had verwacht.


Klacht indienen
U kunt uw klacht kenbaar maken, bij voorkeur per email, via info@mitralisdc.nl of per post (Postbus 1154, 6460 BD Kerkrade).
Wij zullen uw klacht binnen twee weken oppakken en contact met u opnemen. Samen bekijken we wat we voor u kunnen betekenen.

Externe klachtencommissie
Mocht het antwoord van Mitralis DC niet voldoende zijn, kunt u uw klacht kenbaar maken bij een externe klachtenfunctionaris. Dit is een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris die als doel heeft om uw klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. Mitralis DC is hiervoor een samenwerking aangegaan met KlachtConsult. Zij zullen uw klacht binnen zes weken behandelen. Het indienen van uw klacht bij deze externe klachtenfunctionaris kan in overleg met een van onze medewerkers.

Geschillencommissie
Indien uw klacht niet naar tevredenheid kan worden opgelost door de externe klachtenfunctionaris kunt u uw klacht nog indienen bij een geschillencommissie.
Mitralis DC is hiervoor aangesloten bij de geschillencommissie Eza. Dit is een onafhankelijke, door de minister erkende instantie en kan een bindende uitspraak doen over uw klacht. 
Nadat uw klacht is behandeld door de externe klachtenfunctionaris kunt u de klacht indienen bij de geschillencommissie Eza. Houdt u er wel rekening mee dat het indienen van uw klacht bij een geschillencommissie kosten met zich mee zal brengen.